کرم و صابون گوری اصل

کرم و صابون گوری اصل با تضمین تاثیرگذاری

یکی از محصولات بسیار موفق و پرفروش ایران و جهان در از بین بردن لک، جوش و تیرگی های پوست صورت و بدن کرم و صابون گوری می باشد این محصول در طی سالهایی که در بازار کشورما نیز وارد شده بازخورد بسیار خوبی از خود نشان داده و از محبوبیت بسیار گسترده ای در بین بانوان و حتی آقایان برخوردار گردیده است.



 کرم و صابون گوری اصل

کرم و صابون گوری اصل با از بین بردن انواع لک های صورت و بدن، جوش و جای جوش های قدیمی و تاثیر شگفت انگیزی در روشن و شفاف تر کردن پوست، به عنوان یکی از محصولات بسیار محبوب و پرفروش در بین بانوان و حتی آقایان جای خودرا باز کرده است به گفته مصرف کنندگان کرم و صابون گوری اصل، پس از حدود یک هفته از مصرف این محصول می توان شاهد از بین رفتن لک، جوش و شفاف شدن پوست صورت و بدن بود.


کرم و صابون گوری اصل

درخشان و شفاف کننده پوست صورت و بدن

از بین بردن انواع لک های پوستی

ضد جوش و از بردن جای جوش های قدیمی


مشخصات کرم و صابون گوری اصل

متاسفانه از کرم و صابون گوری نمونه های تقلبی گسترده ای در بازار کشور موجود می باشد که اکیدا توصیه می نماییم برای خرید این محصول تنها از مراکز معتبر اقدام فرمایید چراکه مصرف نمونه های تقلبی این نوع محصولات می تواند عوارضی را در پی داشته باشد کرم و صابون گوری اصل  عرضه شده در این فروشگاه بصورت مستقیم از شرکت تولید کننده تهیه و دارای هولوگرام اصلی این شرکت می باشد.


روش مصرف کرم و صابون گوری اصل

روش مصرف کرم و صابون گوری به این شکل می باشد که شب ها و درهنگام خواب می بایست پوست را با آب گرم و صابون گوری شستشو داده و پس از خشک نمودن، کمی از کرم گوری را روی پوست مالید و ماساژ دهید صبح هنگام و پس از بیدار شدن نیز  می بایست پوست را با آب گرم و صابون گوری بخوبی بشویید.

کرم و صابون گوری عرضه شده در این فروشگاه با تضمین کیفیت و اصالت برای شما ارسال خواهد شد و در صورتیکه به هر دلیلی از محصول ارسالی رضایت نداشته باشید می توانید بدون هیچگونه بهانه ای وجه پرداختی خودرا دریافت نمایید.

برای ورود به فروشگاه اصلی  اینجا کلیک فرمایید


برای ارتباط با پشتیبانی فروشگاه می توانید از طریق راههای ارتباطی بصورت آنلاین با همکاران ما در ارتباط باشید

واتساپ و تلگرام

09364291640

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.